Lesson 25 – 22. 5. (5.a and 5.b)

Hello students!

  • U. str, 98/4 – poglej tabelo.  Danes boste zapisali kaj imate radi (love), kaj vam je všeč (like), za katero stvar vam je vseeno in vas ne moti (don’t mind), kaj vam ni všeč (don’t like) in katero stvar sovražite oz. je zares ne marate (hate).
  • Preberite vprašanja in izpolnite tabelo zase (Me), nato postavite naslednja vprašanja 3 osebam: sošolcu/sošolki/bratu/sestri/staršem in izpolnite tabelo v zvezek.                      What do you love doing?       Kaj rad/a počneš, delaš?                                                  What do you like doing?                                                                                                           What don’t you mind doing?                                                                                                    What don’t you like doing?                                                                                                      What do you hate doing?                                                                                                             PAZITE: Ker naloga od nas zahteva, da dodamo besedo “doing” (početi, delati), bomo odgovarjali, kaj radi delamo, npr. I love playing table tennis. To rada počnem. Odgovori kot “I love cars” niso primerni za tako vprašanje. Če bi vprašali “What do you love? Kaj imaš rad/a?” bi bil odgovor “I love cars.” primeren.                                     Torej: What do you love doing?        I love playing table tennis. √        I love cars. X                   What do you love?                      I love cars. √                                                             V tabelo zapisuj kratke odgovore. Namesto cele povedi, zapiši le dejavnost (playing tennis, singing, drawing, swimming, …).
  • Tabela je izpolnjena – na kratko so zapisani tvoji odgovori in še treh drugih oseb. Podatke iz tabele bomo zapisali v povedih.                                                                     Primer:                                                                                                                                       (ME) I love painting. I like collecting stamps. I don’t mind playing basketball. I don’t like playing piano. I hate playing golf.                                                                                  (MY MOTHER) She loves drawing. She likes collecting postcards. She doesn’t mind swimming. She doesn’t like playing basketball. She hates cooking.
  • Pri osebah moškega in ženskega spola (he, she) dodamo končnico -s ter spremenimo “don’t mind” in “don’t like” —–> “doesn’t like” in “doesn’t mind”.
  • U. str 98/5a – emoticons. Poglej emotikone in ustno tvori povedi. I feel happy when it’s sunny. I feel confident when I study. I feel angry when …
  • Reši stran 96 v DZ. Pazi na zapis v nalogi 12. Najprej zapišeš zase, nato za sošolca/sošolko. Ker govorimo o osebi (moškemu, ženski) kako se počuti, kadar se nekaj zgodi (na splošno), dodamo končnico -s: Mojca fellhappy when she playpiano.
  • Na kratko: V zvezek prerišite tabelo, jo izpolnite (na kratko) in spodaj zapišite povedi zase in za vse osebe, ki ste jih spraševali. Poglejte emotikone in povejte za vsak emotikon, kdaj se počutite tako. Rešite DZ str. 96.

Sliko zapisa v zvezek mi pošljite na moj elektronski naslov. Za dodatna vprašanja sem vam na voljo.

Have a nice day,

Teacher Ajda

Ta vnos je bil objavljen v 5th grade - 5. razred. Zaznamek za trajno povezavo.

2 Responses to Lesson 25 – 22. 5. (5.a and 5.b)

  1. Lenja Cafnik says:

    Rešite DZ str.98/5a.
    Ste morda mislili, da to nalogo rešimo v učbeniku?

  2. Ajda says:

    Res je Lenja. Hvala za opozorilo.

Dodaj odgovor